A { color:"navy"; } A:visited {color:"navy"; } A:hover { color:"navy"; text-decoration:underline; } A { text-decoration:none; } BODY {SCROLLBAR-FACE-COLOR: #C0C0C0; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #C0C0C0; SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #8A9BAE; SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #3b3f3b; SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #ffffff; SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #DFD7D7; SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #BBD9BB }
Tilbage til forsiden Kronborglisten vil arbejde for den bedst mulige kommunikation mellem Borger og kommune, Kronborglisten vil have menneskelighed og respekt for den enkelte borger i den enkelte sagsbehandling. Når man henvender sig til kommunen, skal man inden for tre dage modtage et brev der bekræfter at : kommunen har modtaget henvendelsen, den vil blive behandlet hurtigst muligt, behandlingstiden er ca. 5 dage. Kronborglisten vil være Borgerens sikkerhed for at, vi tager sloganet "Borgeren i centrum" alvorligt. Borgeren skal kunne skifte sagsbehandler, hvis borgeren mener det kan gavne en sag, her Kronborglisten vil indføre en Lokalombudsmand, som skal være borgernes Advokat over Dette bliver meget aktuelt ved de nuværende amters nedlæggelser, da mange større socialeinstitutioner Den lokale Ombudsmands afgørelser er vejledende, men kommunen skal i videst muligt omfang tage Det skal være slut ! Det er nemmere at tackle budgetoverskridelser i opløbet. Kronborglisten vil undgå denne uvanen med tillægsbevillinger.
Hvem skal spille første violin i det kommende byråd? |